DUYURULAR

Yedek Aday Öğrencilerimizin Dikkatine
  20 Eylül 2017

2017-2018 eğitim - öğretim dönemi için PMYO seçme sınavını kazanarak okulumuza geçici kayıt hakkı kazanan 3.YEDEK aday planlaması yapılan öğrencilerimizin, sitemizde bulunan Taahhüt Senedini NOTER huzurunda doldurmaları ve kayıt işlemleri için en geç 12 Ekim 2017 (Perşembe) günü mesai bitimine kadar istenen diğer evraklarla birlikte okulumuzda hazır bulunmaları gerekmektedir. 12 Ekim 2017 tarihinde mesai bitimine kadar mazeretsiz (doktor raporu hariç) geçici kayıtlarını yaptırmayan öğrencilerin kayıtları kesinlikle yapılmayacaktır.

Öğrencilerimizin okula gelirken yanlarında bulundurmaları gereken evraklar ve malzemeler şunlardır.

NOTER HUZURUNDA DOLDURULMASI GEREKEN FORMLAR;

TAAHHÜT SENEDİ VE KEFALETNAME DOLDURMA TALİMATI 20.09.2017.docx

TAAHHÜT SENEDİ VE KEFALET SÖZLEŞMESİ 20.09.2017.docx


BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULUP ÇIKTI ALINMASI GEREKEN FORMLAR;


ÖĞRENCİ BİLGİ FORMU-17.08.2017.docx
 

GÜVENLİK TAHKİKATI FORMU-17.08.2017.docx

EVRAKLAR;

1.- Lise diplomasının aslı veya Lise diplomasını kaybetmiş ise onaylı öğrenim belgesi (Ayrıca föy dosya içerisinde 2 adet fotokopisi)

2.- Nüfus cüzdanını aslı görülmek suretiyle fotokopisi ( 3 adet)

3.- Vukuatlı nüfus kayıt örneği (Aslı)

4.- Adliyeden alınacak adli sicil kayıt örneği

5.- Herhangi bir sektörde sigortalı olarak çalışmış ise SGK dan alınacak çalıştığı hizmet süresini gösterir hizmet belgesi

6.- Askerlik yapmış olan öğrencilerimiz için terhis belgesi, yapmayanlar için askerlik tecil durum belgesi

7.- Evli olanlar için evlilik cüzdanlarının ilk üç sayfasının fotokopisi (Aslı ile birlikte)

8.- Lisans eğitimine devam edenler için eğitimine devam ettikleri üniversiteden alınacak onaylı diploma sureti ve onaylı öğrenci belgesi

9.- Yaş düzeltmesi yapanlar için mahkeme kararı

10.- Son üç ayda çekilmiş 15 adet vesikalık fotoğraf

11.- Okulumuzun web sayfasında bulunan iki adet formun bilgisayar ortamında doldurulmuş çıktıları.

12.- Bilgisayar ortamında doldurularak çıktısı alınan Güvenlik Tahkikat Formu onaylatılmadan getirilecektir.

ADAYLARIN DİKKATİNE : ​Adaylar 06.09.2017 tarihinde başlayacak olan intibak eğitimi süresince yatılı olarak Yüksekokulumuzda kalacaklarından ihtiyaç duyacakları eşyaları yanlarında getirmeleri gerekmektedir. ( Yeteri kadar kıyafet, koyu renkli eşofman takımı, koyu renkli spor ayakkabısı, traş malzemesi, pijama takımı, havlu, terlik v.b )

OKULUMUZA KAMERALI TELEFON, TABLET, BİLGİSAYAR, KAYIT CİHAZI v.b ELEKTRONİK ALETLER GETİRMEK KESİNLİKLE YASAKTIR.

OKULUMUZA ULAŞIM;

Yol Tarifi ;

-M2 Şişhane - Hacıosman Metro Hattı kullanılarak Hacıosman durağına gelinir.

-İett Hacıosman durağından 152 nolu hat kullanılarak okulumuza ulaşabilirsiniz.

- Ayrıca Sarıyer merkezinden kalkan Gümüşdere Köyü Minibüslerine binildiğinde son durakta inilerek okulumuza ulaşabilirsiniz.

 

 

 Not: Lütfen güncel sefer saatleri için İett'nin sitesini ziyaret ediniz.

Haber Paylaş